Халықаралық уағдаластықтар аясында А. Мырзахметов атындағы Көкшетау университетінің «Әлеуметтік-педагогикалық пәндер» кафедрасы және Ресей мемлекеттік әлеуметтік университетінің (Мәскеу қ.) заманауи педагогика, үздіксіз білім беру және дербес тректер кафедрасы 2024 жылғы желтоқсанда "Білім беруді дамытудың трансформациялары мен векторлары" атты халықаралық педагогикалық форумын өткізді. Ресей Федерациясының ғылым докторлары қатысқан панельдік пікірталастың тақырыбы әр түрлі болды. Білім берудің цифрлық трансформациясы мәселелері, білім беру процесінің дидактикасындағы қазіргі заманғы үрдістер, қазіргі студент жастардағы отбасылық құндылықтар туралы түсініктер, инновациялық білім беру практикасы және т.б. мәселелер қозғалды. Осы пленарлық отырыста біздің университеттен п. ғ. д., профессор А. Х. Кукубаева "Жоғары оқу орны оқытушысының тиімділігін арттыру көрсеткіші ретінде кәсіби шеберлікті жетілдіру" атты баяндамасымен сөз сөйледі. Содан соң жұмыс төрт секцияда ұйымдастырылды: 1. Қазіргі білім берудің құндылықтары мен мағыналары; 2. Қазіргі білім беру кеңістігіндегі тиімді тәжірибелер; 3. Мүмкіндігі шектеулі және мүгедек адамдарға білім беру: тәжірибесі, проблемалары, болашағы; 4. Білім берудің цифрлық трансформациясы: заманауи мәселелер мен оны шешу жолдары. Ғылыми жетекші ретінде п. ғ. к. Радзицкая Я. И. басшылығымен 11 адамнан тұратын магистранттар ең белсенді болды, олар өздерінің зерттеу тақырыптары бойынша магистрлік диссертацияларының тақырыбын және білім беру ұйымдарындағы жұмыс тәжірибесін көрсететін баяндамалар жасады. "Педагогика және психология" – 42 (орыс бөлімі)тобының білім алушылары үшін магистранттардың баяндамалары қызықты болды: "Ұлттық ұлан жағдайындағы жас сарбаздарды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ерекшеліктері (А. П. Байбатчаев); "Оқушылардың сабақтан тыс қызметі олардың дарындылығын дамыту шарты ретінде" (Б. А. Исмахаммбетова); "Аудандық әдістемелік қызметтің ауылдық мектептер педагогтарын кәсіби қолдау қажеттілігі" (Ж. С. Кауымбекова); "Студенттерді оқу процесінде және бос уақыты болған жағдайда зерттеу қызметіне жұмылдыру" (Кенжебаева М. М.); "Жеке мектептің білім беру процесінде мультимедиялық технологияларды қолдану" (Кобеева А. М.); "Бастауыш сынып оқушыларында компьютерлік тәуелділікті анықтау" (Котвицкая М); "Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауға қызығушылығын қалыптастыру барысындағы мектептің қызметі" (Мендыбаева Н.С.); "Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың отбасыларымен жұмыс ерекшеліктері"(Найзабекова А. С.);"Оқушылардың үлгерімі олардың табысты оқуының шарты ретінде" (Аубакирова А.А.); "Түзету сыныбында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру" (Даниярова А. Е.); "Жоғары сынып оқушыларын оқытудың заманауи ақпараттық технологиялары мен практикасы" (Аяпбергенова А. А.). Баяндама жасаған магистранттар үшін бұл пленарлық баяндамаларды тыңдаудың да, секциялар жұмысына пікірталасқа қатысудың да құнды тәжірибесі болды. Формумды ұйымдастырушылар барлық қатысушылар үшін сертификаттар дайындады, сондай-ақ жариялауға материалдарды дайындау бойынша редакторлық жұмыстар жүргізілуде.
Радзицкая Я. И., ӘПП кафедрасының доценті, п. ғ. к.