Барлық елдерде қоғамның цифрлық дағдыларын дамыту тұжырымдамасы жоқ. Еуропалық Комиссия одан әрі алға басып, оқытушылар үшін жеке цифрлық дағдылар туралы тұтас тұжырымдама жасады. Бұл құжат оқыту мен оқытуға арналған технологияны меңгерудің әртүрлі критерийлерін анықтайды, оған сәйкес мұғалімнің цифрлық дағдыларды дамыту шкаласында қайда екенін және нені іздеу керектігін бағалауға болады:
Новичок:
Жаңадан бастаушылар педагогикалық және кәсіби тәжірибені жақсарту үшін сандық технологиялардың әлеуетін түсінеді. Алайда, олар сандық технологиялармен өте аз байланысады және оларды негізінен сабақтарды дайындау, басқару немесе ұйымдастырушылық қарым-қатынас үшін пайдаланады. Жаңадан бастаушыларға сандық құралдар арсеналын кеңейту үшін басшылық пен сыйақы қажет.
Зерттеуші:
Зерттеушілер цифрлық технологиялардың әлеуеті туралы біледі және педагогикалық және кәсіптік практиканы жетілдіру үшін оларды зерттеуге қызығушылық танытады. Олар цифрлық технологияларды пайдаланады, алайда кешенді және дәйекті тәсілді ұстанбайды. Зерттеушілер, сондай-ақ бірлескен практикалық тәжірибе алмасу шеңберінде әріптестердің мысалында көтермелеу, түсіну және шабыт қажет.
Интегратор:
Интеграторлар сандық технологиялармен әртүрлі контексте және әртүрлі мақсаттарда тәжірибе жасап, оларды өздерінің педагогикалық тәжірибесінде қолданады. Олар оларды кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін кеңейту үшін шығармашылықпен пайдаланады. Интеграторлар өздерінің сандық арсеналын кеңейтуге тырысады. Оларға тәжірибе мен рефлексия, сонымен қатар әріптестерімен білім алмасу үшін көбірек уақыт қажет.
Сарапшы:
Сарапшылар өздерінің кәсіби белсенділігін арттыру үшін бірқатар сандық технологияларды сенімді, шығармашылық және сыни тұрғыдан қолданады. Олар нақты жағдайлар үшін сандық технологияларды мақсатты түрде таңдайды және әртүрлі сандық стратегиялардың артықшылықтары мен кемшіліктерін түсінуге тырысады. Сарапшылар қызығушылық танытады және олар әлі сынап көрмеген жаңа идеяларға ашық. Олар эксперименттерді өздерінің стратегиялық арсеналын кеңейту, құрылымдау және шоғырландыру құралы ретінде пайдаланады. Сарапшылар инновациялық тәжірибеге қатысты кез-келген білім беру ұйымының негізі болып табылады.
Көшбасшы:
Көшбасшылар педагогикалық және кәсіптік практиканы жетілдіру мақсатында цифрлық технологияларды пайдалануда дәйекті және кешенді тәсілді ұстанады. Олардың арсеналында белгілі бір жағдайға сәйкес келетін сандық стратегиялардың кең таңдауы бар. Олар үздіксіз жүргізеді, өз біліктілігін арттыру. Әріптестермен пікір алмасу кезінде көшбасшылар үнемі жаңа әзірлемелер мен идеяларды біледі. Олар өздері тәжірибе алмасатын басқа адамдар үшін шабыт көзі болып табылады.
Пионер:
Ізашарлар өздері басқаратын заманауи сандық және педагогикалық тәжірибенің жеткіліктілігіне күмән келтіреді. Олар белгілі бір технологияның шектеулері мен кемшіліктері туралы жақсы біледі және білімге инновацияларды одан әрі енгізуге ықпал етеді. Пионерлер ізашар болып табылады және үнемі өте инновациялық және күрделі сандық технологиялармен тәжірибе жасайды және, мүмкін, жаңа педагогикалық тәсілдерді өздері жасайды. Бұл ерекше және сирек кездесетін адамдар. Олар инновациялық қызметті басқарады және жас оқытушылар үшін үлгі болып табылады.
Сіз сипатталған алты санаттың қайсысына жатасыз және қайда ұмтыласыз?